Kwiecień, 2011

Skrzyczne

Sobota, 30 kwietnia 2011 · Komentarze(0)
Kategoria 0-50km, Góry
Miał być "majówka" w większym gronie. Niestety wizja marnej pogody w niedzielę zmusiła nas do zmiany planów i we dwójkę z Liptonem ruszyliśmy do Wisły w sobotę. Reszta załogi nie mogła bo pracowała:/
Startowaliśmy z przełęczy Salmopolskiej. Początek trasy to masakryczny podjazd czerwonym szlakiem. Obaj nie grzeszymy w tym roku kondycją więc tym bardziej mordowaliśmy się. Całe szczęście, że podjazd nie był znowu taki długi, może 400-500m. Później oczywiście dalej w górę ale już znacznie łagodniej. Początkowo ludzi niewiele.
W drodze na Skrzyczne - Malinowska skała © ardian

Jednak za Malinowską Skałą zrobiło się potwornie tłoczno. Nawet wycieczki się zjawiły. No w końcu długi majowy weekend. Na Skrzycznem gorzej jak na targowisku. Nawet dobrego miejsca do siedzenia ni było. A nad głowami latały sobie ptaki, o takie:
Skrzyczne - paralotniarze © ardian

Chwilę postaliśmy i ruszyliśmy w dół. I tu się zaczęło. Miało być zielonym szlakiem do Szczyrku. Nie wiem jakim cudem zjechaliśmy zupełnie w przeciwnym kierunku i do tego szlakiem niebieskim.
Zjazd ze Skrzycznego © ardian

Tym oto sposobem 20km kręciliśmy asfaltem a burza wisiała nam nad głowami. Jednak okazała się dla nas bardzo łaskawa i nawet kropelki nie uroniła zanim nie dotarliśmy do samochodu. Szybko się spakowaliśmy i ledwo ruszyliśmy a rozpętało się piekło...

MBP

Środa, 27 kwietnia 2011 · Komentarze(0)
MBP i do rowerowego po drobiazgi.

Gichta - bunkier

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · Komentarze(0)
Niedawno dowiedziałem się o istnieniu bunkru w niedalekim lesie pod Żorami. Zatem trzeba było wybadać teren.

Bunkier i okopy są w trakcie remontu o czym informują stosowne tabliczki jak na terenie budowy. Jest również ostrzeżenie o mogących tu występować niewybuchach.