Dookoła zalewu Goczałkowickiego i Rybnik

Czwartek, 30 kwietnia 2009 · Komentarze(0)
Udało się! Przejechałem 1kkm w ciągu miesiąca:) Pogoda dopisała, była fantastyczna. Przejechałem się dookoła zalewu Goczałkowickiego. Przez Bzie, las na Pawłowice. Szlakiem rowerowym przez las do Strumienia. Se strumienia już szosą przez Wisłę Małą, Wisłę Wielką, Łąkę, i już do zapory. Na zaporze spotkałem starszego Pana na rowerze raczej "ukrainopodobnym". Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że ten człowiek jeździł sobie przez całą zaporę tam i z powrotem. Jakby trenował sobie;) Dalej przez las po drugiej stronie zapory, Mnich i Chybie, znowu do Strumienia i tym samym szlakiem do domu.

Po powrocie do domu okazało się, że brakuje mi kilku km to wspomnianego tysiąca. Zadzwoniłem po Sylwka a on akurat wybierał się do Rybnika do Bike System'u. Zabrałem się z nim. To był błąd. Miałem mało czasu a Sylwek zamawiał buty. Trwało to całe wieki. Stałem i stałem i stałem i czekałem... A mi cholernie się śpieszyło już do domu. Po jakichś 40 minutach w końcu opuścił sklep i mogliśmy wracać do domu. I w drodze powrotnej dopadł mnie kryzys. Z ledwością dokulałem się do domu. A jeszcze obiad trzeba było sobie uwarzyć...