Ustroń - trasa bikemaratonu

Sobota, 8 sierpnia 2009 · Komentarze(1)
Przemek zaproponował objechanie trasy mega bikemaratonu w Ustroniu. No to jedziemy;) W tym roku trasa została nieco zmieniona. Nie ma zjazdu do samej Brennej i podjazdu na płytach, ale jest... dużo gorzej:/ Start oczywiście ze stadionu. Asfaltowy podjazd na Równicę i niebieskim szlakiem na Trzy Kopce. Dalej żółty szlak na Smerekowiec i Jawierzny. Gdzieś za szczytem Jawierzny trasa odbija ze szlaku w leśną drogę w lewo. Niestety chyba nie znaleźliśmy tej właściwej i wpakowaliśmy się w potwornie ciężką drogę, którą jeździ ciężki sprzęt ze ściętym drzewem. Dotarliśmy do przełęczy Salmopol i wjechaliśmy na szlak czerwony na Grabową. Dalej czarnym na Horzelnicę a za nią w lewo gdzie kiedyś podobno był szlak żółty. Tam też praktycznie wszystko zarośnięte, ścięte drzewa zawalały już i tak ledwo widoczną ścieżkę. Zjazd do Brennej-Leśnicy. I znowu podjazd, początkowo asfaltowy później szutrowy. Znowu miał być wjazd w drogę leśną, ale tam było ich całe mnóstwo. I chyba nie trafiliśmy na tą właściwą bo znowu morderczy podjazd do przełęczy Beskidek a mieliśmy wyjechać jakieś 800m dalej. Później już niebieskim do Równicy. Już nie zjeżdżaliśmy żółtym szlakiem tak jak prowadzi trasa tylko wracaliśmy asfaltem. Na zjeździe z Równicy udało mi się rozwinąć swoją rekordową prędkość;) Trasa nieźle nas wymęczyła ale udało się przetrwać. Niestety maraton zapowiada się dosyć ciężko, ale wszystko wyjdzie w praniu...

Podjazd na Równicę © ardian

Trasa bikemaratonu © ardian

Równica z widokiem na Czantorię © ardian

Tak, dokładnie, to będzie mój pierwszy maraton. ;) Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę. Z trasy maratonu wczoraj przejechaliśmy tylko z Ustronia na Równicę i z Równicy niebieskim szlakiem do Trzech Kopców. Dzisiaj od tych kamienistych zjazdów ładnie bolą nadgarstki, mam nadzieję, że przejdzie do soboty. ;) Do zobaczenia! :)

ficus 07:35 niedziela, 9 sierpnia 2009
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lisze