BM Zdzieszowice

Sobota, 8 maja 2010 · Komentarze(4)
Kategoria 0-50km, Maraton
Cały tydzień lało. Niemożliwym było aby na weekend się poprawiło. A jednak. już w piątek ise wypogodziło. Błoto oczywiście nie wyschło, ale było znacznie lepiej niż jakby miało padać w trakcie maratonu. Zaopatrzyłem się w nowe opony. Mój wybór padł na niezupełnie błotne opony, ale mimo wszystko bardziej agresywne Geax Barro mountain. Oczywiście i tak się ślizgałem, ale sądzę, że na Crossmark'ach zupełnie nie dałbym rady. A z tego co zauważyłem na trasie to nikt nie jechał bez podobnych problemów. Podjechać dało się wszystko, poza podejściami, na których robiły się korki. Tam siłą rzeczy trzeba było zejść bo nie było sensu męczyć się na rowerze. Cała trasa fajna. Podobała mi się. Byłem tu pierwszy raz. Okolice Zdzieszowic płaskie jak stół, ale "Anka", mimo iż nie tak imponująca wzrostem, jest naprawdę bardzo atrakcyjnym miejscem do uprawiania MTB.

Przed maratonem dłuuuga przerwa bez roweru. Pogoda nie dawała za wygraną i ciągle robiła na złość. Mimo to na trasie szło mi całkiem dobrze. Jedynie ostatnie ok. 5km znacznie osłabłem i jechałem na rezerwie. Tuż przed metą, dosłownie 200m, złapał mnie silny kurcz. Zdaje się, że był to mięsień dwugłowy lewego uda. Nie dało się kręcić na siedząco. Starałem się stać na pedałach i jak najmniej zginać lewą nogę.

Wynik przyzwoity: 47 open i 22 w M2. Jednak ogromna strata czasowa do zwycięzcy, bo aż 26 minut 34 sekundy. A jednak utrzymałem się w pierwszym sektorze w Wieluniu;)